قیمت رولیک Options

Wiki Article

همچنین میتوانید برای ملاحظه نمونه کار های تولید شده توسط سدید ماشین افلاک از *کاتالوگ ما نیز دیدن فرمایید.

آخرین تستی که برای ارزیابی کیفیت رولیک ضربه گیر نوار نقاله انجام می شود، تست اصطکاک است. از زمانی که نوار نقاله روشن می شود، حرکت قطعات و برخورد آن ها با هم باعث ساییدگی خواهند شد.

در این میان ممکن است سوالی پیرامون اینکه اصلا نوار نقاله چیست مطرح شود. باید بگویم که نوار نقاله را می‌توان جزء مهمی از یک سیستم حمل و نقل دانست که از یک سیستم انتقال مواد تسمه‌ای استفاده می‌کند.

زمانی که رولیک در نوار نقاله نصب می شود، باید با سایر قطعات موجود در دستگاه به خصوص با غلطک، بالانس باشد تا تسمه ها به درستی حرکت کنند.

کیفیت محصول تولیدی از جمله مهمترین دغدغه مشتریان جهت خرید نوار نقاله میباشد.

رولیک نوار نقاله ها یک نوع استوانه هرزگردی در نوار نقاله ها هستند که جهت جلوگیری از اصطکاک تسمه در قسمت زیرین تسمه قرار می گیرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در آن سو می‌توان به نوار نقاله زنجیری هم اشاره کرد که کلفت‌تر از کمربند عمل می‌کند و برند نوین ماسه ساز هم ضمانت بالایی را برای این تسمه نقاله ارائه می‌کند.

به طور کلی تمام کسانی که از رول های صنعتی و رول های نیمه صنعتی استفاده می کنند، بهتر است با انواع رولیک های موجود در بازار آشنا شوند.

تسمه نقاله مقاوم در برابر روغن هم کمک می‌کند که حالت لیز در تسمه وجود نداشته باشد و قطعات با اطمینان بیشتری روی آن انتقال یابند. این تسمه‌ها هم کاربرد بسیار مهمی در صنعت دارند. تسمه نقاله مفوم در برابر اسید و تسمه نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی را هم داریم که بسته به شرایط خاصی در معدن می‌توانند مورد استفاده رار گیرند.

شاسی نوار نقاله را می‌توانید در مکان نصب سازه مورد استفاده قرار دهید و برحسب موقعیت مکانی، می‌تواند به صورت شیب‌دار یا ساده مورد استفده قرار گیرد. داخل کارخانه‌ها دارای فضای مشخصی هستند که نوار نقاله با درازای موردنظر در آن قرار می‌گیرد، حال با توجه به چنین شرایطی، می‌توان با استفاده از شاسی استحکام این سازه‌ی مهم را بالا برد.

*هم اکنون با مشاوران سدید ماشین افلاک تماس بگیرید تا ضمن دریافت طرح های ساخت و طراحی از راهنمایی رولیک ابزار معدن مشاوران ما بهره مند شوید.

اگر قطعات رولر های رفت به صورت استاندارد قرار نگرفته باشند باعث می شود کل سیستم انتقال دچار مشکل شود.

همچنین در فرایند تولید محصولاتی مانند محصولات بتنی ، آسفالت و ملاط ها میتوان از این تجهیزات استفاده نمود.

Report this wiki page