اخذ ویزای تحصیلی for Dummies

Wiki Article

جهت اطلاع از اخبار و آشنایی با روش‌های مهاجرتی کانادا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

متقاضی ویزای تحصیلی باید حتما قبل از اقدام برای اخذ ویزا، نامه ای از سمت دانشگاهی که وی را پذیرش نموده است داشته باشد تا هنگام ثبت نام به مشکل برنخورد.

برای مهاجرت از کجا شروع کنم؟ اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند.

طراحی و توسعه : واحد انفورماتیک گروه شرکت های حامی مهاجر

به عنوان ولی یا قیم دانش‌آموز، باید ثابت کنید که کودک‌تان در طول اقامت خود در کانادا از مراقبت و حمایت لازم برخوردار خواهد بود.

 اما در حال حاضر رییس جمهور جدید آمریکا تمام فرمان های مهاجرتی ترامپ را لغو کرده است و طبق قانون جدید ویزای امریکا برای ایرانیان، همه شرایط به حالت طبیعی قبلی خود برگشته است.

بنابراین باید بدانید که غیرمهاجرتی بودن ویزای شما به این معنا نیست که هیچ شانسی برای تبدیل ویزا و اخذ اقامت دائم ندارید.

داشتن پذیرش تحصیلی، تمکن مالی، اِستادی پلن و مدرک زبان از مهم‌ترین شرایط برای گرفتن این ویزا هستند.

کشورهای اروپایی ویزای تحصیلی با همراه را می توان پرمتقاضی ترین کشورها برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف دانست. دریافت ویزای تحصیلی کشورهای اروپایی بویژه ویزای تحصیلی شینگن مزیت های بسیاری دارد. از جمله این مزیت ها امکان دریافت ویزای شینگن برای دارندگان ویزای تحصیلی کشورهای اروپایی است.

در زمان ریاست جمهوری ترامپ، فرمان های بسیار زیادی برای محدود کردن صدور ویزا برای ایرانیان صادر شد و وضعیت به گونه ای شد که به جز ویزای تحصیلی ، امکان دریافت سایر ویزاهای آمریکا برای ایرانیان بسیار محدود شد.

در ضمن در این مطلب، ما فقط روی ویزای تحصیلی کانادا زوم‌کرده‌ایم. گرفتن پذیرش، شرایط و اطلاعات کلی را در مطلب تحصیل در کانادا توضیح داده‌ایم.

حالا وقت آن است که برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام نمائید.

اسم، شماره پاسپورت، اطلاعات تماس، آدرس و … شخص متقاضی بایستی درج شده باشد

thumb_up ما را دنبال کنید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اقامت ترکیه با خرید ملک

Report this wiki page